[energiadecreixent] Resum de energiadecreixent, Vol 31, Publicació 21

Robert pallaresa2003ayahoo.es
Dij Oct 9 17:16:08 CEST 2008

Gràcies gent!!
Ens veiem aviat.
De moment m'estaré a caseta uns dies estudiant-me coses. He parlat amb
l'Ester i l'Esteve, i em sembla tinc feina a llegir.
Mentrestant, si algú s'anima a pujar, perfecte. Ja em dirieu..
Buèno, pues a reveure!
rt

El dj 09 de 10 del 2008 a les 09:13 -0500, en/na andoni va escriure: