[energiadecreixent] xerraires, entesa i xarxa

Jordà Escolà jordaescolaayahoo.es
Dme Oct 8 13:58:27 CEST 2008

Una infrmació per als xerraires....
Que des del grup de treball del Manual d'Autogestió de la Vida Quotidiana s'està començant a preparar un Fanzine explicatiu de què és el decreixement, que s'està fent des de la xarxa, exemples pràctics del que significa decréixer, com formar assemblees locals de decreixement....

No sé, potser us podria interessar per repartir durant aquestes xerrades???
S'està fent i possiblement el tinguem i presentem a l'assemblea del 22 de novembre al CSOA La Teixidora!!!!

En breu es penjarà a la Xarxa tot el que està fent aquest grup de treball!!!
Salut,
jordà.

CSOA La Teixidora
c/Marià Aguiló 35, L4 Poble Nou