[energiadecreixent] xerraires, entesa i xarxa

Esteve López estevelopezagmail.com
Dma Oct 7 17:19:15 CEST 2008

Hola,

Jo també estic força limitat degut a que ja estic en moltes mogudes. També
vull remarcar que, personalment, he cremat una tapa i voldria encetar
d'altres. Tinc la sensació de que sempre estem parlant del mateix i no
investiguem gaire i aquesta sensació m'empobreix i no m'incita a comunicar.

Tot i així, si alguna vegada creieu que sóc d'utilitat, en podem parlar.

Salut.

El 7 / octubre / 2008 13:10, Stefano Puddu <stefano en faino.com> ha escrit: