[energiadecreixent] Entesa i Xarxa

andoni andonidecreciendoagmail.com
Dil Oct 6 23:04:03 CEST 2008

Ep Arnau, vaig comentar jo també lo de saturació entre Entesa i Xarxa, en el
sentit que semblaba que totes dues tenien unes necessitats a cobrir, i no
donaba abast; així que entenc perfectament que et concentris en la xarxa.

Això no vol dir que l'Entesa perdi utilitat, si la reciclem en grup local de
Barcelona, amb l'orientació corresponent, com a mínim de debat i
participació local. Trobarnos per fer debar entre nosaltres, seria la mar de
refrescant, sense voler fer-ho tot, que és un creme.

Lo que jo no veig es duplicar esforços o competir, acceptant lo que ha sigut
entesa feines que semblarien més própies de la xarxa incipient, com fer
xerrades o actes fora de l'àrea metropolitana, per exemple. Jo defenso
definir clarament aquestes dues llínees per a poguer compatibilitzarles. I
si no... haurem d'escollir cada vetgada! Innecesari i malbaratador de
recursos.

Deixant clar que hi ha espai per a les dues entitats, clarament, al meu
parer.

Salut!!