[energiadecreixent] 15-N: Es busca mitinero/a decreixentista

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Dme Nov 12 16:47:50 CET 2008

Olé Edu!
Perfecte que ho facis tu, tens fusta de mitinguero i segur que ho faràs de
conya!

Tema octavetes: estic d'acord amb el que ha dit l'Alfonso, i mil còpies
també crec que està bé. Si en sobren ja les guardarem pel 29...

Tema vídeos: jo no crec que sigui la ocasió més adequada, pot passar o bé
que no se'ls miri ningú o bé que els que se'ls mirin no estiguin per la
resta...

Tema infus: només cal que algú s'ofereixi per portar cotxe, la resta de
materials ja els tenim entre Infoespai i Teixidora. Si no surt ningú a
casa meva en tenim un, però hi ha el problema que no estic segura de poder
arribar a les 5, i si s'ha de passar abans per diversos llocs potser és
una mica complicat d'organitzar. Jo ho deixaria com a última opció.

Tema pancartes: dissbte al matí, abans d'anar a l'hort o on sigui, amb la
Laia podem passar un moment per l'infoespai i farcir les lletres vermelles
no? Jo ja tindré la pintura.

Tema banner: què és un banner? (no pretenc que m'ho expliqueu per aquí, ja
ho demanaré)

Em fan fora de l'ordinador. Fins dissabte!

Anna