[energiadecreixent] 15-N: Es busca mitinero/a decreixentista

Eduard Folch eduard.folchagmail.com
Dma Nov 11 22:40:13 CET 2008

Ei!!!

Estaria bé que el discurs mitingueru sigui més o menys com el que posa a
l'octaveta, no? Una mica més ampliat, pq en 4 minuts es poden dir moltes
coses. M'agrada molt.
Fot jinye, la veritat, devant de tanta gent... però si no surt ningú que
li faci ilusió ho podria fer jo... ja em tremolen les cames! i s'ha de
practicar x quadrar-ho tot en 4 minuts...
Per lo de l'octaveta, cap canvi més? Així puc fer-ho demà!

petonets!

edu