[energiadecreixent] maquetar i imprimir octaveta

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dma Nov 11 12:59:05 CET 2008

Molt xulo el banner edu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!M'encanta!!!!!!ara hi
podem penjar la octaveta, de seguida que tothom hagi dit la seva, si
encara hi ha comentaris. I després, per imprimir la octaveta si us
sembla en podriem fer mil (només pel 15n, contant que com a mínim
serem 10 segur, a 100 per cap, no està mal i després ja veiem què fem
pel 29)i es podrien fer a l'infoespai, puc preguntar el preu i ho
paguem de la caixa de ruben??jejeje.

Per altra banda, pel format del text ara mateix no surt massa
ecològic, ja que okupa una sola cara i es perd el darrera....s'hauria
de fer el disseny de l'octaveta, edu?algú s'ofereix?aixi de cara al
dijous per exemple, ja es podria imprimir....potser amb algun dibuix
(cargol, la reina d'alicia en el pais de les maravillas..jjejeje).

Tema més accions, a l'infoespai disposem de generador, per si voleu
fer lu dels videos, cap problema. Tema Infuespai pronuncieu-vos, em
sembla bona idea, jo m'apunto...i potser lo dels vídeos ho podem fer
el 29, encara que depén de com t'ho miris potser és despistar una mica
la perdiu posar-se a posar videos de decreixement, no ho sé.

En fi, més o menys això!!!i visca per tots els que vam ser ahir i els
que ens vau enviar moltes energies, vam currar molt!!!!no cal dir que
si algú s'anima a fer una altra pancarta (la seva crisi, la nostra
oportunitat, per exemple), la pot fer...ara no hi ha tela de plàstic
ja, però si algú la compra dps li donem diners.

Au, abraçades decreixents!!!!!!!

Laia