[energiadecreixent] accions 15n i octaveta

robert pallaresa2003ayahoo.es
Dil Nov 10 14:44:14 CET 2008

Ep LAia, ens veiem d'aquí a una estona i ja en parlem, però una crítica
constructiva: em sembla que seria millor una cosa més sintètica, sense
tant text, però més directe...

En parlem,

fins ara!

rt

El dl 10 de 11 de 2008 a les 13:59 +0100, en/na laietaamoviments.net va
escriure: