[energiadecreixent] proposta demà RÀDIO ICAT aliments i globalització

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dil Nov 10 12:58:44 CET 2008

Hola penya,

amb tanta moguda de manis i accions em sap greu destorbar amb això,
però com que m'encarrego de les xerrades doncs ja sabeu.....no sé si
ho he d'enviar a aquestes llistes o a altres, de fet, quan traspassem
l'area de xerraires a la xarxa a nivell català, on  s'envien aquest
tipus de propostes?

Han trucat de ràdio per un programa d'ICAT.fm que fan demà dimarts 11
de les 23 a les 23:30, volen algú per parlar d'aliments i
globalització, ja hi ha un altre ponent però això, algú que pugui
anar-hi i parlar d'aliments kilomètrics etc.

Algú disponible, interessat, que coneix algú que pugui
anar-hi?feu-m'ho saber per correu o em truqueu a 665231808.

merci

Laia