[energiadecreixent] urgent assamblea ahir!

enric enricamoviments.net
Dij Nov 6 21:38:16 CET 2008

En/na laietaamoviments.net ha escrit:
> Des de la publicació crisi l'enric proposava també posar la pàgina de
> 17-s.info amb la proposta d'una vaga contra els bancs que s'està
> preparant, però sembla que es preferiria fer una octaveta a part per
> això, perquè es considerava una acció individual i no es volia
> barrejar-ho amb el decreixement, de totes maneres no hi hauria
> problema a repartir octavetes amb la proposta de CRISI a la mateixa
> mani i altres.
Hola!
Només aclarir dues coses en relació a aquest tema
Que la vaga/campanya,  com el propi col·lectiu/web crisi no és una acció
individual sino d'un bon nombre de persones. Per exemple gairebe 800
estan registrades com usuaries de la web, un centenar hauran participat
en algun fòrum i desenes han participat de que surti una proposta aixi,
sigui a través dels fòrums que hi ha a la web o sigui per correus que
m'han enviat proposant-ho personalment. En tot cas funciona com a xarxa
virtual de persones, sense reunions físiques i jo coordino sí, pero com
tantes altres coses que he coordinat, i que no són accions individuals
meves, no?

Que la vaga/campanya sí que té molt a veure amb el decreixement, doncs
el que es proposa als que hi participin es que desertin del sistema
financer i participin en construir les alternatives.
(veure apartat de metodologies:
http://www.17-s.info/esborrany-de-metodologia-de-la-vaga-mundial-cat-casteng
)

La web crisi es pot entendre perfectament en el seu àmbit català com a
part de la xarxa pel decreixement a nivell català, doncs qualsevol
col·lectiu o persona que ho vulgui en pot ser part. Una altra cosa es
que com a col·lectiu del decreixement a Barcelona no es vulgui barrejar
amb d'altres discursos i amb una octaveta pròpia d'aquell dia. De fet a
mi també em sembla bé que sigui una octaveta a part i això és el que ja
es pensava fer.

Si de cas, desde de la web ens podem encarregar de redactar  l'octaveta,
es poden imprimir juntes a l'infoespai
i la pot distribuir qui vulgui, sigui com a decreixement barcelona, o
desde la seva pròpia llibertat individual.

salut i decreixement
Enric