[energiadecreixent] algú pot baixar uns documentals?

facililloamoviments.net facililloamoviments.net
Dme Maig 28 22:43:39 CEST 2008

Genial! ara només queda que m'ho facis arribar. Per no estar pendent de
més coses el dia 8, lo ideal seria que em deixessis la peli al calaix de
decreixement a l'infoespai. Si la de paisajes transformados té subtítols
en castellà deixe-me-la també!
merci
arnau