[energiadecreixent] algú pot baixar uns documentals?

facililloamoviments.net facililloamoviments.net
Dma Maig 27 16:04:19 CEST 2008

L'Eduard m'ha dit que baixarà les pelis, i la  Laura que em deixarà The
Corporation, així que en principi tu no et tens que preocupar de res més
(ke prous coses tens) salut!
arnau