[energiadecreixent] sobre l'estand de l'entesa a la fira del dissabte

rubensapangea.org rubensapangea.org
Dma Maig 13 20:31:35 CEST 2008

Epa!

Que vem acordar just quan es va acabar de celebrar la fira de reds de
decreixement que a la propera l'entesa tindria una taula informativa a
la següent fira, la del dissabte que ve.

No hi haurà el desplegament de taules i col·lectius de la última fira
però segurament vindrà bastanta gent, perquè comença amb un dinar
popular a la fresca al mig de barna, pot ser un bon incentiu per la
gent... a part d'això, es parlarà molt d'alternatives pràctiques, de
manera que informació del decreixement hi hauria de ser.

Jo estaré moderant les xerrades de manera que no podré estar a la
taula informativa... pero em confirmeu qui hi anirà? Serà de 14h a 20h
més o menys, com l'altra vegada.

Merci, espero respostessss,

Ruben