[energiadecreixent] preguntes

enric enricamoviments.net
Dma Maig 13 00:06:31 CEST 2008

Hola!

En quant a Rosa de foc, vaig anar-hi jo.
Vam quedar que es faria la cafeta el 13 de juny, el dia abans del
mercat, i que el 14 al mercat faríem el taller d'economia contrahegemònica.
També que en principi les activitats començaran el 12 de juny, intentant
implicar d'altres col·lectius del barri, de manera que els 12, 13 i 14
sigui la marxa pel decreixement a Gràcia.

El contingut de la cafeta seria una xerrada sobre decreixement, que pot
ser la introducció al decreixement que fem amb la marxa o el que veiem.
També hem quedat el dilluns 19 de maig a les 20 a rosa de foc, per
preparar-ho i convocar a més gent del barri.

salut!
enric

En/na Laura Blanco Grau ha escrit: