[energiadecreixent] nou disseny de la web

enric enricamoviments.net
Diu Maig 11 16:55:23 CEST 2008

Hola a tothom!

Molt bé, per la renovació de la web!!
, especialment guai, la facilitat de navegació, les distribucions
territorials i que hi hagi noves categories en les noticies!

Una cosa, no he trobat apartat d'objectors al creixement, i per
donar-s'hi d'alta. Potser es que s'ha decidit deixar-ho, però en tot cas
recordem que feiem servir les adhesions per a donar d'alta a la gent a
la llista informativa, per tant, si no posem això, caldria un altre enllaç
tipus: "inscriu-te per rebre informació"

salut i decreixement!
enric

En/na Eduard Folch ha escrit: