[energiadecreixent] ponent sobre el decreixement

facililloamoviments.net facililloamoviments.net
Dil Maig 5 23:59:17 CEST 2008

Reenvio un missatge d'un amic que busca ponents mediàtics per parlar del
decreixement a la Universitat de la Pau. A mi no se m'acut.. em podeu
donar alguna idea?
arnau

----------------

Encara esteu ficats en els rotllos del decreixement? Ho dic perquè aquest
any la Universitat per la Pau va sobre el tema dels conflictes entorn
l'energia, i han volgut que vingués el francés aquell que ha escrit sobre
decreixement, però no ha pogut ser. Em diuen que si conec algun ponent
alternatiu, però que sigui mediàtic (o sigui, no pot ser l'Arnau ni el
Miquel Vallmitjana).

En recomaneu algun?

Per cert, això del decreixement em fa recordar les sàvies ensenyances del
Lluís Vitori, cirant Sant Joan Baptista que dèia ("convé que jo decreixi per
què ell creixi..."). Al final haurem estat ben educats pels jesuites!

--
Luis Llerena del Castillo
llerena.luis en gmail.com

--