[energiadecreixent] per qui organitzi lo del 8J a Can Masdeu

facililloamoviments.net facililloamoviments.net
Dil Maig 5 13:37:29 CEST 2008

Hola, escric a la llista perque no se qui porta el tema finalment.

En quant als videos; genial! Precisament dos d'aquests videos els volia
posar. Així quedem que porteu:

-El dinero como deuda
-Petroleo, humo y reflejos
-Zeltgeist, la segona part (no dona temps de posar-ne més i és la que em
sembla més interessant)

L'únic problema es que els passarem desde el matí, així que mira a veure
si algú de vosaltres pot venir a les 10:30 del matí.

El projector? si!! si que el volem... també a la mateixa hora.

Per la durada del taller no us preocupeu. Jo ho comento perque aquell dia
hi ha jam i taller de butho, i pot ser que alguna gent comenci a pirar
quan comenci la jam, que es a les 18h. De totes maneres suposo que la gent
més interessada continuarà. Ho haureu de fer atractiu!

I en quant a la difusió per Nou Barris, nosaltres fem la difusió de sempre
i jo ho llençaré també per les llistes de la solana... però si hi ha
col.lectius que ens volen ajudar, que proposin ells com, qui, on...
Conceptualment,no hi ha cap problema en que això sigui l' "etapa Nou
Barris-Horta de la marxa", però en lo concret que vol dir? qui hi ha
implicat pel districte? que m'escriguin!

arnau