[energiadecreixent] RE: Marxa Bcn: necessitem col·laboració!!!! reunió dimecres 26

Montse Jiménez Espinosa montse2002ahotmail.com
Dme Mar 26 15:04:04 CET 2008

Hola a tothom,

Sóc la Montse JIménez, una noia que va aparèixer en una reunió farà cosa d'un mes i no he pogut tornar a cap reunió per motius de disponibilitat. Tot i així, segueixo llegint tots els correus que m'arriven.

Estic interessada en participar en la marxa per Barcelona. Ja em vaig posar en contacte amb en Ruben per ajudar-lo en la zona de Casc Antic o Barri gòtic o com li voleu dir.

Així doncs, vull participar-hi en la marxa de Barcelona però pocs cops puc anar a les reunions.

Fins aviat,

mOntse jiménez espinOsa

"Sólo hay esperanza en la acción" Jean-Paul Sartre

Date: Tue, 25 Mar 2008 10:27:24 +0100
From: lblanco_grauayahoo.es
To: re-voltes-infoatempsdere-voltes.cat; energiadecreixentamoviments.net
Subject: [energiadecreixent] Marxa Bcn: necessitem col·laboració!!!! reunió dimecres 26

Hola a totas,

Dimecres vinent, 26 de març, farem una assamblea per organitzar el pas de
la marxa per Barcelona.

Necessitem més mans, així que tots aquells que volgueu col·laborar, us
demanem que vingueu per poder informar-vos de què es proposa, com es vol
fer... Per fer-vos una idea de tema, si encara no ho heu fet, podeu llegir
la carta dirigida als col·lectius que vaig enviar a la llista fa com un
més.

L'objectiu principal de la reunió és definir i distribuir les tasques
d'organització. A grans trets, ara la feina que cal fer és contactar amb
els col·lectius (trucar i anar-los a veure).
També es parlarà de com es lligarà l'arribada de la marxa per les
comarques catalanes amb el pas per Barcelona.

LLOC: infoespai
HORA: 19:30

Us esperem!

Laura

Enviado desde Correo Yahoo!
Disfruta de una bandeja de entrada más inteligente..

MSN Noticias
http://noticias.msn.es/comunidad.aspx