[energiadecreixent] [Fwd: proposta de xerrada]

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Dij Mar 20 12:14:29 CET 2008

Bon dia,

només volia comentar-vos que, amb tota probabilitat, per a aquelles
dates estarà editat el llibre de Serge Latouche "La apuesta por el
decrecimiento", Ed. Icària.
És el seu tentatiu més complet i seriós de desplegar els arguments i
plantejar estratègies per imaginar el passatge d'una societat de
creixement a una de decreixement.
Em sembla que seria recomanable parlar amb l'Anna Monjo o alguna altra
persona de l'editorial per tenir disponible un cert nombre d'exemplars
del llibre.

Fins aviat,
stefano