[energiadecreixent] Fira REDS taula informativa i material

ester c ishtar888agmail.com
Dil Mar 10 23:26:56 CET 2008

Hola a tothom,

Moltes gràcies pels que heu contestat i us heu oferit a fer alguna cosa!

Tenim coberts:
- el divendres a les 12h a l'infoespai per imprimir i tallar díptics.
- fer el díptic que ens encarreguem el Sylvain, la Barbara i jo (quan el
tinguem el passarem per la llista aviam què us sembla).
- i el dissabte l'Elsa (gràcies Elsa!) i jo (no sé si també la Lirca) a les
12'30 per anar a buscar el material a l'infoespai i portar-lo a Cotxeres.

Per la taula informativa estem el Jose, el Sylvain, la Barbara, la Lirca
(digues alguna cosa per confirmar-ho del tot) i jo de moment. Faltaria que
s'apunti algú més perquè la Barbara i el Sylvain també estaran als torns de
la barra. Per cert, Rubén, diga'm com van els torns de la barra per
combinar-nos-ho bé.

Els que us heu apuntat als torns de la taula digueu-me quins torns us van
millor venir per distribuir-ho bé.
Escolliu entre:
- 14-16h
- 16h-18h