[energiadecreixent] Inscripció fira de la terra

Edu eduamoviments.net
Dil Mar 10 16:14:31 CET 2008

Bones!

Per completar la inscripció a la Fira de la Terra necessito saber:

Taula d'exposició ja m'imagino que tindrem però... *farem alguna xerrada
o activitat? Si és així, necessitaria posar dia, lloc, hora i tipus
d'activitat.*

Puc oferir-me com a persona interlocutora amb la Fira.

*Necessitarem un vehicle per transportar coses? *Em demanen matricula i
tipus de vehicle.
*
Demanem cadires i taules? *L'any passat vam demanar dos taules i dos o
tres cadires. Llavors eren gratuïtes però va desaparixer material i ara
ho cobren:

10EUR taula, 2,5EUR cadira (+ fiança 100EUR x taula / 20EUR x cadira)
*
Ens cobraran** 30 EUR fixes (no reemborsables) que donen dret a 2 m.
linials.*

FORMA DE PAGAMENT: Xec nominatiu a DIA DE LA TERRA, o gir postal o
ingrés o transferència al  compte de l'Associació DIA DE LA TERRA --
CATALUNYA**

*Caixa d'Enginyers: 3025-0001-10-1433021331

*
Vau decidir alguna d'aquestes coses a la passada reunió?

Salut!

edu