[energiadecreixent] Agenda decreixentista anual

andoniatodoenlaces.com andoniatodoenlaces.com
Diu Mar 9 12:54:22 CET 2008

Molt interessants les jornades de Riudecanyes, Barbara, gràcies. A
propòsit d'aquest tema, ua qüestió; i és que penso que hauriem de
crear un calendari anual amb totes aquestes convocatòries que es fan
regularment, com a material per a millorar l'agenda. Si no passa com
ara, que si arriba la informació apenas un dia abans (quan es pot, és
clar!!) no dona temps a penjar-ho o fer la difusió corresponent.

Si poguem configurar un calendari "regular" del decreixement, la
persona encarregada de l'agenda podrà revisar, concretar amb la
organització del event i penjar amb més temps totes les activitats
conegudes -xerrades i actes puntuals de banda- i fer finalment una
eina amb molta més utilitat.

Estic jo pensant com es podria fer, no sé si l'agenda de la web ho
permet directament; potser bastaria amb una fulla de text on anar
escribint les dades.