[energiadecreixent] Coordinació fira REDS

verges elsa elsavm80ayahoo.com
Div Mar 7 19:14:24 CET 2008

Hola! soc l'Elsa, m'ofereixo pel dissabte 15, puc
ajudar en el trasllat de material, tan per portar-lo
cap a les cotxeres de Sants com per després per
tornar-lo a l'Infoespai. Així que si sembla bé em
passaré dissabte cap a les 12:30 per Infoespai a donar
un cop de mà!
Fins aviat!