[energiadecreixent] subtitols a videos del decreixement

enric enricamoviments.net
Dil Jun 23 00:27:14 CEST 2008

Hola a tothom,

Envio copia d'una informació que m'ha passat l'Anton Monsant de
l'ametlla, que diu això:

"
des de fa un parell de mesos estic subtitolant vídeos relacionats amb el
decreixement i la geopolítica energètica general en llengua original
anglesa o francesa

http://www.youtube.com/SubtUtiles

de moment només n'he fet un parell en català, els altres 30 i tants són
en castellà

http://www.youtube.com/watch?v=NwJ0U4bbEKY

http://www.youtube.com/watch?v=m_BsEcGwFv0

si voleu fer servir o distribuir aquests vídeos n'estaré molt content"

Així que és un nou recurs interessant a difondre!

salut!
Enric