[energiadecreixent] fira agroecològica

Ruben Suriñach rubensapangea.org
Dij Jun 19 17:08:32 CEST 2008

Acabo de veure aquest correu fent un repàs!!

Imagino que ja us heu coordinat per tema de taula informativa, i sé que
aviso tard, però amb el CRIC tindrem paradeta, hi ha algú que hi vagi de
l'entesa? podríem fer com a la passada fira agroecològica de poble sec,
una parada conjunta... imagino que és tard. Anyway, que ens veiem allà,
jo miraré de portar les coses que hem queden de material de l'entesa que
van sobrar de la xerrada amb en Tello i en Roca.

Com diuen alguns molt encertadament: salut, alegria i agroecologia!

ruben