[energiadecreixent] acció directa permacultural

Esteve López estevelopezagmail.com
Dis Jun 14 08:09:36 CEST 2008

Arnau,

responc a la teva/vostra reflexió, no per què la cregui equivocada, si no
per què crec que aquest punt de vista  no ajuda a enfocar la nostra acció.

No parlaria jo d'esforç i si de necessitat de tirar endavant les nostres
vides, autònomament, lliurement.

No parlaria jo de difussió. Aquesta ha de ser necessàriament efímera si no
ens dediquen a construïr els nostres lligams, la nostra vida social. La
difussió vindrà sòlidament vertebrada si mana de la nostra cohesió.

A l'Entesa hem patit a les nostres carns plantejaments del tipus que tu
descrius i que, pel que em toca a mi, no voldria que es tornéssin a repetir
com no siguin com a subproductes del nostre devenir.

Mercès per les reflexions i una abraçada.

El 13 / juny / 2008 16:37, <facilillo en moviments.net> ha escrit: