[energiadecreixent] una reflexió sobre nosaltres

eugeni sans eugeni.sansagmail.com
Dij Jun 12 20:09:30 CEST 2008

Esteve , tot això qui ho paga?

En quant a la reflexió del Arnau , després de una lectura rapida , nomes dos
comentaris

-Si creiem que a Cal Cases es ajuntaran persones amb interessos diferents ,
crec que alguna cosa falla. Dons en teoria ens ajunten per tindre mes força
i així poder defensar millor els nostres interessos , que tindrien que ser
similars , si no idèntics

-Segons jo , el que ha fini quitat les revolucions , evolucions i/o
il·lusions ha sigut que els líders o persones que tiraven de aquestes ideàs
, han abandonat aquesta tasca , al veure complertes les seves expectatives.
Que dissortadament no acostumen a ser gaire cosa mes , que el volgué complir
amb la estúpida obligació de guanyar-se la vida lo mes còmodament possible

No crec que poguí anar a Cal Cases

Ànim