[energiadecreixent] info monogràfic Illacrua

enric enricamoviments.net
Dij Jun 5 13:56:46 CEST 2008

Bones,

Us passo info posterior a la reunió sobre el monogràfic d'Illacrua que
vam fer el passat dimarts, i que en recull el contingut que es va treballar,
en el document adjunt, així com la proposta que va posar sobre el paper
l'Stefano en el text de sota.
S'ha d'anar treballant des d'on és cadascú i el proper dimarts 17 de
juny hi haurà, una propera reunió.

salut!
enric