[energiadecreixent] voluntaris per la difusió del decreixement a la mostra de cinema d'attac (setembre)

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Dil Jul 21 18:04:30 CEST 2008

Hola,
si hi ha necessitat, compteu amb mi com a reserva de la reserva, ja que
no formo part del nucli més actiu de l'Entesa, sinó que exerceixo més
aviat d'outsider...
Diem que si no trobeu una altra persona disponible, jo m'ofereixo per
anar-hi.
Salutacions i fins aviat,
stefano