[energiadecreixent] reunió d'aquest vespre

rubensapangea.org rubensapangea.org
Dme Gen 30 22:02:00 CET 2008

D'entrada disculpar-me per no haver vingut aquesta nit a la reunió a l'infoespai
sobre l'acollida de la marxa pel decreixement a l'infoespai, he tingut una altra
reunió de 10 del matí fins a les 21 del vespre... com compendreu, després d'una
marató així no em queden forces per anar a fer un canvi de xip així, a més crec
que no seria gens constructiu.

De tota manera, crec que no cal una gran reunió, demà proposo una data per
l'acollida a ciutat vella entre l'1 de maig i el 30 de juny, el lloc ja està
confirmat (RAI), i ja tinc dos punts de recolzament per posar-me a remoure
ciutat vella. En tot això vaig entendre que m'haig de coordinar amb la marta,
de manera que escric aquest email per entrar a tenir una coordinació
bidireccional amb ella, per no anar emprenyant a tota la llista (ja ho saps!).

Demà al matí tinc reunió amb REDS, pel tema de la fira de sensibilització (març
sobre decreixement). Ja us comentaré...

Me'n vaig a reposar les neurones...