[energiadecreixent] Reunió per marxa barcelona i tasques

laia laietaamoviments.net
Dil Gen 28 12:37:53 CET 2008

Hola gent!

Era per recordar-vos que el dimecres a les 7:30 tenim reunió per
organitzar la marxa a Barcelona i que podem aprofitar una estona abans
si algú vol venir per tal que li ensenyi el tema de les tasques!és
important perquè ara s'anirà apuntant més gent que va veure el programa
d'ahir (jeje) tot i que no van fer cap mena de referència a
nosaltres...i apart, s'ha d'actualitzar els contactes que vau recollir
al FSCAT!!!i jo m'en hauria d'anar anant, progressivament....mmm.

Us espero!

Laia