[energiadecreixent] ordre del dia per assemblea!

Barbara Haye barbarahayeahotmail.com
Dma Gen 22 15:01:09 CET 2008

 Hola,

Respecto a la manif' de diumenge del FSCat, vaig pensar qu'estaré bé fer uns cartells.
Doncs si la tema aquesta pot ser mencionada en l'ordre del dia.

Fins despres,

Barbara.
> Date: Tue, 22 Jan 2008 11:55:11 +0100> From: laieta en moviments.net> To: energiadecreixent en moviments.net> Subject: [energiadecreixent] ordre del dia per assemblea!> > A grans trets he redactat l'ordre per l'assemblea d'avui, mirant els > correus etc i amb el que recordo. Si falten coses penseu que les afegim.> > un mua!> > Laia
Découvrez Windows Live Spaces et créez votre site Web perso en quelques clics !
http://spaces.live.com/signup.aspx