[energiadecreixent] Xerrada de decreixement a Depana div 15 Febrer

Alex Montón -Drogui- droguiagmail.com
Dma Gen 15 17:17:12 CET 2008

Hola gent, soc l'Alex, ja vaig comentar fa un mes quan vaig passar per una
reunio, que la gent de Depana (www.depana.org), volien que fessim una
xerrada sobre decreixement al seu local, ja que els divendres a la tarda
normalment fan aquest tipus d'activitat.

Jo els hi vaig confirmar que si que tindriem disponibilitat, confiant en que
si no podia anar ningu, hi aniria jo.
M'han confirmat que sera el dia 15 de Febrer a les 20h, i aixi ho publiquen
a la seva revista trimestral. (A la web encara no).

Jo hi puc anar, la meva pregunta es si algu hem vol ajudar. L'han titulat
decreixement i crisi energetica, tot i que volen que ens centrem mes en el
tema decreixement i la filosofia en si aixi com exemples practics.

Si algu esta motivat dema pasare per l'infoespai i podem parlar abans o
despres de la reunio.

Ja direu alguna cosa.

Alex Monton