[energiadecreixent] Més Traducció de Kinsale.]

"David Díaz de Quijano B." davidasolidari.org
Div Gen 11 02:51:24 CET 2008

Enric!
 Jo per la setmana que ve no em vull comprometre, però si de cas per a
la següent o ja per a la de després del FSCat sí que podria mirar de fer
la traducció al castellà de la pàgina 48 a la 61.
 Si no heu trobat ningú més, m'ho dius i m'hi poso!

Salut!

David.

En/na enric ha escrit: