[energiadecreixent] Entesa pel Decreixement i Entrepobles

laia laietaamoviments.net
Dme Gen 2 19:19:13 CET 2008

Hola Carla,

Sòc la Laia de l'Entesa. M'he mirat una mica l'acta de la reunió que
vau  fer sobre el taller d'aliments kilomètrics. Si no m'equivoco es
tracta de fer un mapa o esquema sobre com veiem nosaltres les
alternatives a l'estat de les coses actuals i una descripció de com
veiem l'estat de les coses?és a dir, la nostra postura i filosofia una
mica.

Et sembla bé quedar dilluns a la tarda a l'infoespai? a la hora que et
vagi millor, jo seré per aquí tota la tarda i sembla que l'enric també.
Per altra banda ho passo per llista de decreixement avera si algú més
s'hi apunta. Faig memòria, es tracta d'un taller que es farà
conjuntament amb d'altres entitats al FSC i en el qual membres de
l'entesa participen i hauriem de definir una mica el "nostre" pensament
(per això que vingui qui en tingui ganes!)

Carla, tu podràs anar com a part de l'entesa en la reunió de dimecres i
portar el que elaborem dilluns?

merci.

Laia