[energiadecreixent] OK: fotos per la Directa

enric enricamoviments.net
Dil Feb 25 19:03:08 CET 2008

Bones!

les fotos de la marxa pel decreixement que tingueu, envieu-les també a
premsaatempsdere-voltes.cat que així, les disposarem per si ens demanen
o per pujar-les a la web!!

gràcies,
Enric, ara des de Vinarós!

En/na Alfonso López Rojo ha escrit: