[energiadecreixent] contentissima

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dis Feb 23 11:01:41 CET 2008

Hola a tots des dIstanbul, dirvos que estic molt contenta danar veient
com es va movent tot per aqui, la marxa i totes les noticies que
surten als mitjans (ole amb vilaweb!!!!) i tambe pels mails que vaig
veient a la llista de lEntesa que sembla que tot rutlla viento en
popa...jo estic una mica desconectada de tot pero es normal, quan vaig
llegint els actes, articles etc de vegades em poso trista pk penso que
hauria de ser aqui amb vosaltres pedalant i fent feina, per aixo
sovint miro de n pensarühi gaire pk penso que una ha de viure el
present alla on es!!!!!!!!!

pero molts anims, molta força i molt de resso que crec que sesta
aconseguint de tot el tema del decreixement, es
impressionant........jo per aqui tb intento aportar el meu granet de
sorra parlant amb els francesos que tinc per aqui daquests temes i tb
amb els turcs interessats, aixi que anem sumant esforços.

Una abraçada revolucinaria malgrat el meu aparent descans...

Laia