[energiadecreixent] Alliberament de la web i articles

Revista Userda infoauserda.com
Dij Feb 21 20:02:24 CET 2008

Al news de l'empresa Soliclima hi han obert una secció de
Decreixement i també va sortir informació de la Marxa.

http://news.soliclima.com/index.php?seccio=noticies&categoria=27

Salutacions,

Xavier Borràs