[energiadecreixent] Dinamització de l'agenda

andoniatodoenlaces.com andoniatodoenlaces.com
Dme Feb 20 23:07:48 CET 2008

Hola a tots/es, algunes idees per a millorar la gestió de l'agenda,
que ara m'encarrego jo...

-Quan tingueu qualsevol activitat, xerrada, etc. de interés per a la
seva publicació i difussió, pot adreçar-me un mail a
andoni en todoenlaces.com
-Feu-lo si us plau amb antelació, perqué no sempre podré guarantir una
actualització inmediata de l'agenda.
-Necesitaré com a dades: Nom de l'activitat, qui la organitza, la seva
web, dies, lloc (amb acreça concreta: carrer, ...), una petita
descripció de l'ho que es farà.

Penseu que una agenda útil necessita totes aquestes dades i si no les
posseu vosaltres, jo haig de dedicar més temps del que caldria per a
fer recerca, i de feina ja hi vaig atabalat...

Apa, 1 abraçada.

ANDONI