[energiadecreixent] Contactes amb el barri de Sant Genis ( Vall d'hebron) per la marxa per Bcn

francisco perez ventura venneto22ahotmail.com
Dma Feb 12 13:16:22 CET 2008

Hola a Tothom!

 Sóc el Paco, i volia dir-vos que m'he posat en contacte amb el centre cívic del meu barri ( Sant Genis, Vall d'Hebró) per veure si hi poden estar interessats en què la "marxa per Barcelona" passi per allà, en quant tingui més informació us la faré saber.

 A decrèixer!

Tecnología, moda, motor, viajes,…suscríbete a nuestros boletines para estar siempre a la última
http://newsletters.msn.com/hm/maintenanceeses.asp?L=ES&C=ES&P=WCMaintenance&Brand=WL&RU=http%3a%2f%2fmail.live.com