[energiadecreixent] fira natura

andoniatodoenlaces.com andoniatodoenlaces.com
Diu Feb 10 00:05:42 CET 2008

Hola, sóc l'Andoni, si no surten més candidats/es m'offereixo jo per a
fer la xerrada de Lleida, a veure com está el tema del transport per a
tornar... En aquest cas ja em coordinaria amb d'altres xerraires per a
veure quin material porten, powerpoint o lo que sigui, per a guiar una
mica primer.
Així ja estem tranquils sapiguem que queda coberta. Si a algú l'hi
queda més a prop collonut, sinó aniré jo de ronda :)