[energiadecreixent] Taula informativa a la fira de REDS

Ruben Suriñach rubensapangea.org
Div Feb 8 18:28:30 CET 2008

Bon vespre a totes!

Escric per veure si hi ha gent que es presenti voluntària a coordinar el
tema de la taula informativa de l'Entesa a la Fira de sensibilització
per a la transformació social organitzada per REDS, RAI i cia. La fira
dura de 13:30h a 21h, i és un dissabte. Després hi haurà cabaret per
tancar les jornades amb una bona festeta! Ho faria jo mateix però estic
ficat en la organització, o sigui que potser estaré una mica liat tot el
dia.

Per la gent que no sap de què va, es tracta de portar l'estant
informatiu de l'Entesa, on hi tenim llibres i més documents per donar i
vendre, i també informar una miqueta sobre de què va tot això del
decreixement. Si voleu més detalls aquí estic!

Abraçades,

Ruben