[energiadecreixent] Decreixement a Mallorca

esteve lopez estevelopezagmail.com
Dij Feb 7 18:54:26 CET 2008

Margalida Maria Ramis Sastre wrote:
> Benvolguts amics
>
> Fa temps que segueixo els vostres missatges encara que fins ara no hi
> havia fet cap aportació. El meu nom és Margalida i treballo en una
> entitat ecologista de Mallorca. Esteim preparant un curs d'estiu sota
> el títol: Energia, territori i sostenibilitat: les mirades del Nord i
> del Sud.
>
> Aquest curs constaria de diversos mòduls en el darrer dels quals volem
> presentar el Decreixement com a alternativa de desenvolupament als
> països del Nord. I per això, ens agradaria comptar amb vosaltres i amb
> [...]
Hola, Margalida, hem parlat del teu oferiment en assemblea i, com no
podria ser de cap altre manera, veiem amb simpatia les vostres
iniciatives i ens oferim a col.laborar en tot allò que estigui en les
nostres mans.

Si us plau, quan tingueu més informació fes-nos-la arribar. En especial,
si voleu que es tracti algun temari en concret o si ens hem de
desplaçar. En aquest últim cas ens és molt útil saber-ho amb temps i en
quines condicions.

Una abraçada i ànims.