[energiadecreixent] Fwd: Documental francès sobre perills alimentació...

ester c ishtar888agmail.com
Div Des 26 23:52:34 CET 2008

M'han passat aquest link d'un documental francès que parla sobre els perills
de l'alimentació (pesticides) i la pol·lució de cara a les generacions més
petites, i que parla d'un lloc on aconsegueixen que a l'escola tinguin
aliments ecològics. Es diu "Els nostres infants ens acusaràn". Més enllà del
que ens pugui suggerir aquest títol (a mi no m'agrada massa), pot ésser
interessant tenir-lo en compte.

http://www.nosenfantsnousaccuseront-lefilm.com/

PD: si algú ho pot reenviar a l'àrea d'alimentació pot estar bé.