[energiadecreixent] sopar demà

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Diu Des 21 23:10:03 CET 2008

Hola!

Sento enviar-ho tan tard, però és per avisar que demà dilluns hem quedat
amb el Jordà, la Carla i altra gent del decreixement per parlar del
súper-cap de setmana lúdico-festiu que volem organitzar per conèixe'ns i
veure'ns les cares mútuament, i que els d'organització de la xarxa ja hem
intentat barrejar amb la presentació del web ;-)

Hem quedat a les 20H al Poble Sec, carrer Roser nº30 (a 4 carrers de
l'apolo), i la idea és portar alguna coseta per sopar per compartir.

Si us motiva i no és massa tard, espero que ens veiem allà!

Anna