[energiadecreixent] Demà xerrada-debat transgènics

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dma Des 9 11:32:09 CET 2008

Hola a tots, només per si alguna hi està interessada i no coneix el
tema del tot bé, demà a les 19h a l'infoespai, en miquel de Som lo que
sembrem, jo i esperem que algú més, discutirem sobre els transgènics i
les seves implicacions a nivell polític, social, mediambiental, de
salut etc. La proposta va venir pels meus dubtes respecte al tema i
per la gran disposició d'en miquel a resoldre'ls. Sembla que es
passarà algun power point explicatiu també.

I prometo portar algo per picar....jejeje;)

apa fins demà a qui s'apunti,

Laia