[energiadecreixent] Rv: Reunió???!

Salvador Pueyo Puntí spueyopuntiahotmail.com
Div Des 5 14:23:00 CET 2008

Ja sé com a mínim dues persones que no els va bé canviar el dimecres per un altre dia, una altra que no pot molts dimecres però alguns sí, l'altra gent ni idea...

Total que, tenint en compte el problema que us vaig dir del proper dimecres, com veieu l'altre?
Què tal dimecres 17 de desembre a les 19:30 a l'Infoespai?

Salva

P.D.: Sembla que la web ha tornat a fer de les seves i ha desparegut l'acta de la darrera reunió. A veure si algú ho pogués arreglar abans de la pròxima...

From: spueyopuntiahotmail.com
To: energiadecreixentallistes.moviments.net; energiadecreixentamoviments.net
Date: Thu, 4 Dec 2008 14:26:06 +0100
Subject: Re: [energiadecreixent] Rv: Reunió???!

Gràcies Laura per anar posant ordre. Espero que hagi anat bé la xerrada!

La reunió també es podria fer d'aquí a dos dimecres. Jo en concret també podria la majoria de dies de 15 a 18 encara que no em va tan bé. A veure si l'altra gent es va pronunciant!

Salva

P.D.: petita correcció a la llista de comissions: "Estudi i recerca
(Joan, Salva)" (de moment).