[energiadecreixent] Reunió dia 30 d'abril!

Esteve López estevelopezagmail.com
Dil Abr 28 17:36:51 CEST 2008

Jo també vindré.

És cert que, com diu l'Alfonso, que hem de dotar a les assemblees de la
major horitzontalitat possible, però res no impedeix fer una primera passa
el dimecres 30 i continuar tan com calgui en successives reunions.

ens veiem doncs....

El 28 / abril / 2008 15:38, Alfonso López Rojo <alfonsolopezrojo en yahoo.com>
ha escrit: