[energiadecreixent] Col·Laboració a la jornada de consumo consciente en el Ateneu Popular de 9barris/ 23 de mayo

enric enricamoviments.net
Dme Abr 16 20:47:30 CEST 2008

Hola Laura,

Si al final els d nou barris no organitzen res més en relació a la marxa
temps de re-voltes, llavors seria interessant aprofitar aquesta jornada,
però com podem saber-ho?

En tot cas, si ningú ho assumeix, puc fer-ho jo a la falta de concretar
això.

salut des de Manresa!
Enric

En/na Laura Blanco Grau ha escrit: