[energiadecreixent] xerrada "creixement o decreixement?" avui

rubensapangea.org rubensapangea.org
Dme Abr 16 12:13:54 CEST 2008

Sento avisar amb tant poc temps però jo pensava que ja s'havia pujat a
l'agenda en algun moment la xerrada que hi ha avui sobre
decreixement... però arar veig que no hi surt.

És a les 19:30 a la federació catalana d'ongs, al carrer tàpies 1-3
(al raval).

Els ponents serem en Jordi Roca i jo mateix, i modera l'Enric Tello.
Pot ser realment molt interessant perquè són dos economistes bons i
canyeros.

He fet una xerrada bastant genèrica basada sobretot en fer un anàlisi
dels problemes als que ens enfrontem, un diagnòstic de l'origen
d'aquests problemes i la manera d'enfocar les solucions des de
l'òptica del decreixement.

Vinga, a veure si ens veiem aquesta tarda i també hi dieu la vostra!

Rubens